X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
Facebook

Novinky a upozornění

Běžíme v omezeném testovacím režimu e-shopu - vychytáváme mouchy a dopracováváme informace. Dokumenty Vám ale naformátujeme :).

Děkujeme za pochopení.

Nově pro Vás máme v nabídce formátování dokumentů a jejich jazykovou kontrolu.

Obchodní podmínky

1 Všeobecné


Všem našim zákazníkům doporučujeme, aby se seznámili s níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem, kde jsou uvedeny všechny důležité informace o tom, jak postupovat při nákupu v našem elektronickém obchodě.
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.slonecek.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Ing. Ladislav Kočvara (IČ:86997629, DIČ:CZ8002063784), místem podnikání Holubice 379, 683 51 a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (zákon č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v našem elektronickém obchodě.
Odesláním objednávky s námi uzavíráte kupní smlouvu. Budete-li objednávku chtít zrušit, neprodleně nás kontaktujte.

 

2 Způsob objednání zboží


Objednávat můžete on-line přímo v našem elektronickém obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu obchod@slonecek.cz nebo zavolat na telefonní číslo (od 9:00 do 16:00) uvedené v kontaktech, na kterém Vám rádi zodpovíme i Vaše dotazy.

 

3 Způsob platby


Při objednávce zboží nad 3500,- Kč neplatíte poštovné ani jiné poplatky.
Při nižší objednávce účtujeme manipulační poplatky takto:

  • Při zaslání zboží poštou při platbě předem 140,- Kč (Balík do ruky)
  • Při zaslání zboží na dobírku Českou poštou 180,- Kč (Balík do ruky 140,- Kč + 40,- Kč dobírka)
  • Při zaslání zboží Českou poštou a platbě předem na účet 115,- Kč (klasický balík, doporučená zásilka) pokud budete chtít zaslat např. 1 kus svrchních kalhotek, cenu poštovného upravíme
  • Při zaslání zboží na dobírku Českou poštou 155,- Kč ( klasický balík, doporučená zásilka 115,- Kč + 40,- Kč dobírka)
  • Při zaslání zboží přepravní službou PPL a platbě za zboží předem na účet 110,- Kč
  • Při zaslání zboží na dobírku přepravní službou PPL 150,- Kč (PPL služba 110,- Kč + 40,- Kč dobírka)
  • Uloženka, AukroPoint, HeurekaPoint při platbě předem 40 Kč
  • Uloženka, AukroPoint, HeurekaPoint při platbě na místě (tj.na dobírku) 80 Kč (40 Kč + 40 Kč)
  • DPD ParcelShop při platbě předem 60 Kč
  • DPD ParcelShop při platbě na dobírku 100 Kč (60 Kč + 40 Kč)
  • DPD Private (dodání na adresu) při platbě předem 100 Kč
  • DPD Private (dodání na adresu) při platbě na dobírku 140 Kč (100 Kč + 40 Kč)
  • InTime Poštomat při platbě předem 60 Kč
  • InTime Poštomat při platbě na dobírku 100 Kč (60 Kč + 40 Kč) - platba je možná pouze kartou!
  • Zásilkovna při platbě předem 55 Kč
  • Zásilkovna při platbě na dobírku 95 Kč (55 Kč + 40 Kč)


Mimo území České republiky běžně zboží nerozesíláme. V případě zaslání zboží mimo území České republiky nás kontaktujte, ceny budou jiné.


Platbu za zboží, je možné provádět následujícími způsoby:

  • Dobírka

O odeslání Vámi objednaného zboží Vás ihned informujeme emailem. Zboží zasíláme službou Balík do ruky České pošty. Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště.
Pokud si u nás objednáte zboží, my jej odešleme a Vy si zásilku nepřevezmete, budeme požadovat úhradu poštovného.

  • Převodem

Po vyplnění a odeslání objednávky, obdržíte automatické potvrzení objednávky emailem. Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet 2300360517/2010.

  • Hotově

Tuto možnost vybírejte pouze pokud jste vybrali jako dopravu Osobní odběr. Osobní odběr je nutno s námi předem domluvit. Platbu za objednávku provedete při odběru zboží. Osobní odběr je možný v Holubicích u Brna nebo v Brně na Vinohradech (zde pouze v ranních hodinách).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“ Účtenku Vám odešleme po předání a zaplacení zboží na Váš e-mail do 24 hodin.

 

4 Dodací lhůty

4a) Odeslání zásilky

Zásilky odesíláme zpravidla do 10 pracovních dnů. V případě, že je dodací lhůta prodloužena, budete o situaci informováni. Vždy se snažíme vycházet zákazníkům vstříc, proto je možná domluva, že zboží můžeme odeslat na dvě části. První balík bude zpoplatněný dle standardního ceníku.

4b) Dostupnost zboží

Dostupnost zboží je u každého produktu uvedena. Jedná se o přibližnou dobu, kdy náš obchod může mít zboží na skladě. Doba dostupnosti zboží je založena na kontaktu s dodavatelem a jedná se o běžnou dostupnost. V případě, že chcete ověřit, zda do dané doby jsme schopni zboží naskladit, se prosím informujte na emailu obchod@slonecek.cz nebo telefonicky. Nejsme schopni u všech položek zajistit aktuálnost dat a vyhrazujeme si právo na neaktuálnost této položky. Prosíme, nezaměňujte lhůtu Odeslání zásilky za lhůtu Dostupnost zboží.

 

5 Způsoby dopravy

 

  • Česká Pošta - doporučená zásilka, balík do ruky
  • PPL kurýrní služba - u PPL uvádějte platné telefonní číslo a adresu, kde se během dne zdržujete, kurýr má na doručení 2 pokusy. Pokud nedojde k doručení, protože Vás kurýr nezastihne, opakované doručení bude opět zpoplatněno.
  • Výdejní místo HeurekaPoint, AukroPoint (Uloženka.cz)
  • DPD Parcel Shop
  • DPD Privat
  • Intime Poštomat
  • Zásilkovna

 

6 Převzetí objednávky

6a) Převzetí zásilky
Zákazník je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda není balík poškozený. Otevřený, poškozený nebo promáčený balík zákazník nesmí od přepravce převzít. V opačném případě již nelze uplatnit reklamaci na poškozené zboží! Přepravce s Vámi na místě sepíše zápis o škodě. Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:
V případě dopravy Českou poštou: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky. V případě poškození zboží během přepravy je nutné uplatnit reklamaci na kterékoliv pobočce České pošty ve lhůtě do 2 pracovních dnů od převzetí předložením zásilky ve stavu, v jakém byla dodána. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.
V případě dopravy službou PPL: Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace. Zároveň prosím informujte e-mailem nás, abychom také mohli přispět k rychlému a kvalitnímu řešení situace.

6b) Nepřevzetí zásilky

Podle platných zákonů ČR jsme oprávněni účtovat skutečně vzniklé náklady na odeslání zásilky konečnému zákazníkovi. Náklady budou vždy vymáhány nejprve upomínkou. Dokud pohledávka nebude uhrazena, podstupujeme další kroky – do doby zaplacení zveřejnění v seznamu našich dlužníků a neseriózních zákazníků na všech našich i partnerských www stránkách a na portále nespolehlivizakaznici.cz –  včetně soudního a exekučního vymáhání. Tyto náklady vždy jdou k tíži dlužníka . Níže uvádíme orientační náklady. Skutečně vzniklé náklady budou vždy vyúčtovány.

Vezměte, prosím, v úvahu, že neodebráním zboží na poště, či v depu přepravní služby nám vznikají nadbytečné náklady při přepravě balíků zpět do skladu firmy. Úhradu těchto nákladů jsme v souladu s českým právním řádem, oprávněni po kupujícím požadovat.

Orientační současné náklady na zaslání balíku (takto účtovaná cena je jen při nevyzvednutí zásilky ):

  • poštovné 70 – 150 Kč ( dle váhy a velikosti balíku ),
  • balící materiál 30 Kč,
  • administrativní náklady 50 Kč.

První upomínka je zaslána elektornickou formou. Její splatnost je dní ode dne vystavení.

Druhá, písemná, upomínka je zaslána na adresu uvedenou v objednávce. Částka je navýšena o manipulační poplatek 50,- Kč bez DPH a její splatnost je 14 dní.

 

7 Záruka, storno objednávky, vrácení zboží a reklamace

7a) Záruka
Záruka na zboží, prodávané prostřednictvím elektronického obchodu se řídí a je v souladu s platnou legislativou.

7b) Storno objednávky

Zákazník může svoji objednávku zrušit kdykoliv před její odesláním na jeho adresu. Zákazník je povinen dát vědět o této skutečnosti  telefonicky, sms zprávou nebo emailem.

Pokud tak učiní až po odeslání, zboží mu bude doručeno. Následně může zákazník využít možnosti vrácení zboží bez udání důvodu  (bod 7d těchto obchodních podmínek). Při nepřevzetí zásilky vchází v platnost bod 6b těchto obchodních podmínek.

7c) Reklamace
Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době.
Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu či paragon). V případě uznání oprávněnosti reklamace bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka. Do vrácené částky se započítává cena poštovného a balného z původní objednávky. Reklamace zasílejte na fakturační adresu spolu s průvodním dopisem (proč zboží reklamujete, zpáteční adresa, číslo účtu). Zásilky na dobírku nebudou vyzvednuty!!!!
V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady.

7d) Možnost vrácení zboží bez udání důvodu
Pokud se zakoupeným zbožím z našeho elektronického obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží (na adresu provozovatele) přijato. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, s dokladem o koupi a v původním nepoškozeném obalu. V případě vrácení použitého či poškozeného zboží a jeho obalu Vám bude z kupní částky odečtena cena za uvedení zboží a jeho obalu do původního stavu. Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné, které není součástí původní objednávky) převodem na účet nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne vrácení zboží. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás, prosím, informujte e-mailem objednavky@slonecek.cz.


Na Vaše přání Vám nevyhovující zboží vyměníme.

 

8 Ochrana osobních údajů


Vámi vložené informace jsou uchovávány a používány v souladu s platnými zákony České republiky.
Provozovatel obchodu je řádně registrovaným zpracovatelem osobních údajů dle platné právní úpravy pod evidenčním číslem 00034477.
Uživatel souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami Slonecek.cz na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v Objednávce nebo registrovaného uživatele adresu uvedenou při registraci a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení Slonecek.cz na tuto adresu. Souhlas Uživatele se zasíláním obchodních sdělení je dobrovolný.

Kupující i registrovaný uživatel má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

 

9 Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.10.2020 a ruší všechny předchozí.